LÄS LÄSARE

Har väldigt mycket viktigt att skriva i detta inlägg!
För det första så gissade Sara Flowerlord på vilken som var min ponny! Det var 2 så jag har postat henne!
Men ialla fall! Jag är ledsen att det tar ett tag tills tävlingen är slut! Men vill man vinna så kan man hålla sig! Eller? Så KÄMPA PÅ GIRLS! Tycker att vissa är väldigt duktiga på att vara aktiv faktist! Men jag vill inte att ni som vart med och tävlat skall sluta vara aktiva på min blogg. Om jag då skaffar en till tävling i framtiden kmr ni inte ligga bra till om ni slutar vara aktiva efter denna tävling! Då var ni bara här för tävlingen.
Men ni får ialla fall hålla er till att tävlingen ska avslutas! Jag måste fixa fler priser och fixa inlägg och kika extra på dem som tävlar! Hoppas ni förstår!
 
Jag har även tänkt skaffa mig en klubb nu på lördag! Den kommer att ha 13 års-gräns att man inte för vara under 13. Då jag vill hålla koll på åldern i klubben och att den ska kunna vara liten mogen och även mogen för mitt språk och ord! xDD Ni kan posta mig i SSO om ni är intresserade! (:
 
 


KOMMENTARER
Alisa Goldstone

grattis Sara!! vad kul att du ska skaffa en klubb Luc!! fast jag kan inte gå med för jag är bara 11 så tyvärr.... men LYCKA TILL med din klubb <3<3

2014-03-19 07:01:11
URL: http://summerdream.bloggo.nu
Sara Flowerlord

Tack så mycket Alisa! :)
Men vad kul att du ska skaffa en klubb... :D Är dock lite över 18 (oj vad tiden går fort) men får man kanske gå med ändå? Är lite osäker om jag vill, trivs jättebra i DBC men, skulle vara jättekul att lära känna dig bättre, då du verkar vara en jättetrevlig person :)

2014-03-19 07:40:59
URL: http://saraflowerlord.blogg.se
Sara Flowerlord

Och en sak till, kommer inte sluta vara aktiv c; Promizeee! De blogga jag läser kommenterar jag konstant x3
Tävlingen är jätterolig, och jag är med för, liksom, vad har jag att förlora? Det är en kul grej, och då får du ju reda på hur fantastisk du faktiskt är på att blogga!

2014-03-19 07:43:34
URL: http://saraflowerlord.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback