Pick och Nick och fiske picki

SÅg en ledig pick och nick! c: thats my name on picknick x)
Jag och Pop slog os ner!
Sedan poff försvann den xc
 
SÅ vi studerade den fina och smexiga skylten!
Men sen poff så hade nån kastat upp en pick och nick till oss! c:
 
 
Dock såg jag inte en person som gjorde det! o_O
Men sen kom en tjej och kastade sig ner precis när jag kastade mig upp. då reste hon sig och ställde sig vid min häst. Och frågade vän..
Och det där med VÄN!
Jag som ska rensa min lista mer så jag endast har personer jag känner lite mer än andra!

Kolla vad man får varje bajs da .__.
Sen så fiskade jah! Tycker jag blivit duktig! :'D
Sen hotade jag fiskegubben om pengar dock var han snål..
MEN VI ÄR VÄNNER! X)

 
 
 
 
WOOPP WOOOPP! C:
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback