medryttare

Skulle bara säga att jag valt min medryttare! :D
Tack så mkt till alla som ställde upp och kunde vara! Det var ett mkt svårt! ;_;
Men jag har nu valt en jag kmr inte berätta vilken då det kan ställa till med problem..
men jag kmr att kontakt med den personen :]
 
Du som blev medryttare ska:
sköta om, göra (BLÅ) uppdrag, (får) köra championat om inte jag gör det och får rida lite osv
 
Får inte: Du får inte sälja saker, Kolla post, elr handla med sc,
Du kan ta kontakt med mig ifall jag har fått post
Du får köpa med JS och gärna gö så jag får tbx så mkt pengar igen!
 
kmr byta medryttare senare efter ett tag
Frågor?
Maila mig elr på kik!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback