Darks sista år?

Man kan tro olika om rubriken!
Men det jag menar att vi får se hur länge han orkar!
Men än så länge har en glimten i ögat!
Men som sagt så har (hade) han inte så mkt muskler när jag köpte honom eftersom han ej hade det så bra i förra hemmet! Men om han blir dålig ska jag fortsätta försöka! SKa se om man kan hitta nån operation!
Men än så länge mår han bra! Kanske lite små stel men jag skall börja träna han mer (levla).
push me up! Haha! lol
Ville ifall att han blir dålig och så fira nyår med han!
 
 
 
 


KOMMENTARER
Simone Liondaughter

Hur gammal e han?:-|

2014-01-01 15:46:38
URL: http://thebesthorsestable.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback