Pinsamma saker som hänt mig!

Lets do this!
Nu ska jag berätta m pinsamma saker för er läsare! xD

Ringde ett fans på skype.

Jag kmr ihåg att jag satt vid dator och var inne på skype på min mobil.
JAg kmr inte ihåg exakt men ialla fall så var det väll så att jag kommit in på en och såg en ja grej och undrade vad som hände när man klickade där.
SÅ ja nyfiken i en strut som jag är så klickar jag där och då börjar det ringa och min mobil dampar och är lite seg av sig så jag hann inte avbryta samtalet. SÅ hon säger hej och låter så sjukt glad x3.
Jag håller andan och håller på att stårknar. Min mobil vill inte avryta samtalet och hon säger hålla också. Men jag försökte stänga av mobilen men det stod bara stänger av och den laddade. SÅ jag kastar upp skalet och drar ur batteriet.


Ett fans ringer mig på skype.
 
 
Som förra gången satt jag vid min mobil inne på skype och jag märker hur det börjar ringa genom att den vibrerade. Den vibrerade som fan! Och jag klickar på mobilen men det syns ej att det ringer nån. Men som en van ägare till mobilen visste jag att det var nån som ringde! *suck*
Så jag kmr inte direkt ihåg. Men det var väl så att det slutade. Sen efter det så gick jag på toan och drog med mobilen.. o_o
När jag suttit på toan ett liten stund och så så stänger jag av mobil (ifall den skulle ha svarat på skype)
Sen så är man ju oftast klar på toan och då gick jag till datorn igen. DÄr sätter jag på mobilen och loggar in på skype. DÅ pluppar det upp att SAmtalet avslutades och jag dog direkt. X___X
Mitt hjärta slog i 180 i sekunden. Jag skickade snabbt till fanset jag trodde ringde och frågade om jag svarade på skype samtalet. Men som tur så svarade fanset nej! :''''3 Och jag skrev lättat GUD vad BRA!
Hehe stackare vilket schysst svar!
 


 
Det var det jag hade i huvudet just nuh! x'')
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback