1:a + lagg

Ja hur ska jag förklara?
Jo jag tävlade CHT det stod på ja där det står vilken plats man är på där stog det 14 men jag låg 1:a vid plupparna.... kom in i mål först men det kom inget med tiden. sen pluppade det upp lite folk men lagg. men det stod fortfarande om vilken plats man låg i vänstra hörnet...
ja men det rörde sig!:O
när jag kom upp till 1:A blev det tid!:D Men ja när tiden var slut skulle jag klicka på ok om att få springa till posten...
Men jag hann inte längre då stängdes skiten ner!!!! GAHHAHHHH!!!!
 
 
Så här såg det ut sen blev det tid
...
 
 
 
Nu!
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback