GALAN! ♥

å roligt på galan! ☺
Är väldigt nöjd! :D
Det va ju min första så! :D
DET KMR FLER GALOR :D
Jag har bestämmt att jag ska nog fixa galor varje månad! xO
 
1:A kom Lilly Bluewood och hon fick att bli vän, en länk ifall hon har blogg och en redigerad bild+ Ritt
2:a kom Alicia Diamondwater hon fick en Redigerad bild + Ritt
3:a Kom Melissa Seaside hon fick en ritt
4:a kom Melaine Disconight hon fick en inbjudan till FSC+ Ritt
5:A kom Sonya Nightstorm och hon fick en redigerad bild på mig och hon+ RITT!
 
Alla var fina på GALAN! ♥
Fick bara 2 bilder! xD
De kom bara fler och fler!!! :]]
OJ SÅG att jag skrivit fel på bilden! xD
ska stå ''FÖRSTA''
XOXO lucy!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback