Att hålla ss hemligt

Jo det är svårt..
Jag håller SS hemligt IRL.
Jag vill inte få dåligt rykt IRL och eftersom jag bloggar och har en IRL YT kanal så vill jag inte bland in SS.. Jag vet inte hur länge jag kan hålla detta!
Dem ända som vet är ju LindaY och min familj då..
Men att hålla en hemlighet om ss och att jag har fans på ss känns så konstigt..
Jag skäms inte över ss efter som det är för alla åldrar men jag kan bara inte O__O
Ni kanske tycker detta är så konstigt.
Jag håller på med ridning IRL,bloggning,youtube osv
Jag rider en unghäst som är bara 4 år och som jag vill leva med tills jag blir kol.
Jag älskar hen.. Hehe hen x)
Jag hoppas ni förstår och stöttar mig som vissa ni gör på ss! <3
Ni är bäst! ♥
Don't forget my life behind! <3
 


KOMMENTARER
Tanja pinkgirl

:love:

2013-11-23 18:58:17
URL: http://tanjapinkgirl.blogg.se
Madison Skystar

Jag håller också ss hemligt för mina kompisar det är bara två som vet att jag spelar med dom spelar också. Vet hur det känns..

2013-12-30 18:11:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback