En GALEN kväll!

En sjukt rolig kväll idag! ;)
Kolla på bilderna!
Lyssna medans på denna
Obs. Är inget fan av dem :)
inge fel men jag bara började lyssna!XD
 
Gay?
 
Hon skrev så för jag iggade henne för att ta en bild!! XD
Så vi blev sjukt galna. Eller som jag sa fulla! x)
Vi såg 2 tjejer som red så jag red fram och stalkade och spammade m.m var helt knäpp.
Och efter ett tag började prata med Rehab som hon nu kallas :)
Jag är en rätt enkel person jag kan bli kompis med en jag krockar i istan! xD
Eller ja kanske inte kompis men lixom träffas XD
Jag släpper alltid loss (:
Jag bjuder mkt på mig! zS
 
 
och Linda stod i vattnet helt still..... Så hon reloggade 2 gng XD
Sjuk kväll! <3
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback