Ridning

Först jobbade jag.  Jag jobbade för mrs.drake? Elr vad den heter O__O
Hjälpte stein och den den snubben i JH..
Tog ett pass på Winter och det gick super bra han lyssnade och hängde med bra :)
Alltid roligt att rida på honom! <3
Efter det så skrittade vi av efter passet på galopp barnan man jag gick på sidan så man inte blir på sprungen.
OBS. Det är jag som säger galopp barnan:) _Jag tänker på en galoppbarna/körbarna.
Sen så hoppade jag lite med Fire eftersom han måste börjas träna nu. Måste alltså sätta igång honom mer.
Jag har saknat att rida den busingen så!! ♥
Men eftersom jag jobbar med unghästarna i stallet så tar dem tiden.
BILDBOMB
Tog kort med fraps :)
 
 


KOMMENTARER
Liv Ponyborn

NICE look!!:-):love:

2013-11-26 20:00:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback