WUT

Idag efter championatet kl 18 då jag körde mc. Kom jag 1:a.
Jag skuttar till postlådan men blir stoppad av den som jag kom förbi och blev 1:a. Där hon skriver att jag är en idiot i global.
Sedan skrev hon att jag buggade förbi henne in i mål.
Och att jag stod stilla och sprang. m.m.
Jag har aldrig blivit utsatt av nån som säger att jag ''LAGGAR' som det heter inte buggar.
Och inte direkt intressant att få veta hennes ålder.. o__o
Ålder gjorde inget för mig. Hon var inte direkt mogen tycker ''jag''.
Att hon blir så tjurig för att jag var snabbare än henne o__O
Jag låg 1:a hela loppet tills jag rev på sista hindret efter andra stuppet. Där det blev rött. Jag satte av i galopp.
Och red förbi henne innan mål.
Jag laggar inte!! XD
Hon hade antagligen dåligt WIFI eller datorn (:
Vet en kompis som hade en dator somd et såg ut som folk laggade.
Men jag skrev till svar att jag inte gjorde det och vrf!
Skrev också för att få lite hyfs på ''hen'' att jag tyckte jag var värd priset för humöret hon hade! xD
 
 
Varför är vissa dåliga förlorare?
 
Dock så fotade LindaY mig när jag tävlade! xD
För hon skulle ta upp chatten då hon råkade lämna grupp :c
Och jag såg henne ändå medans jag tävlade!!! :D
Klicka för att komma till hennes blogg! ↑
 
OBS: Har också hört av vissa att denna personen laggar! :O
Jag vet inte om hen gör det :)
 
 

 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback