Yolo day!

Underbar dag med Linda! :D
Jag har hittat ett hus i Sb där jag bor med kärlek i handen! :D
Och Linda tog mig i kragen och fick mig att flytta till SB! O_O
Men nu är det nära mitt hem osv :D
Alltså så rollade vi hela tiden typ! :D Sist så hade vi lektion :)
Linda sluta nu! ;) Hon vill alltid bli med! x) Aww! XD
 
Detta är mitt ex :)
Han gillar dock mig fortfarande .__.
Men hanär super snäll! :D BFF Snubben! ;D
 

 
I NEVER FORGET YOU ML
Jag dränkar han inte pfftt...
Han dricker ju!
Idag red jag nästan alla hästar! :D
Vi började med ponnysarna sen andalusier och sen red jag fire xD
Glömde dock 2 st :)
Men Popstar fick vila och Wildgirl kan ej ridas :)
Måste lägga mig och läsa nu! xD
 
 


KOMMENTARER
a s s l a t j e j e r n a

ha en fin kväll;) KRAM

2013-11-19 21:34:11
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback