VIKTIG INFO ABOUT ME!

Lite viktig och crazy info om mig x)
Jag är en väldigt enkel person som bjuder på mig själv väldigt mycket så blir vän med folk enkelt...
Tex om jag precis fått en vän inbjudan och accat... Så kan jag börja spamma den i vän med tex
Hey!
vgd?
....
m.m.. x)
Jag ber om ursäkt..
Och om jag tex tycker denna person jag träffat är snäll DÅ! och den får bli min vän i listan.. ja det har alltså hänt att de utnyttjar mig.. ur jag skall förklara det O_____O
Ja velat vara i min lista!
 
Jag försöker dock kämpa emot... .___.
viktig info! (:
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback