VINN en redigerad bild på dig och din häst!

tävling startas nu! ;D
Den som vinenr vinner alltså en redigerad bild av mig! som ni kmr kunna ha som header eller nåt sånt" föresten om nån tar några av mina bilder så anmäler jag er! om ni vill låna en ska ni fråga!
 
För att tävla gö såhär!:
  1. prenumerera på min kanal! Ger plus poäng om man kan!
  2. sprid tävlingen på eran blogg! om ni har nån. det ger plus poäng.
  3. skicka till mig i post på sso och skriv att ni är med på min tävling och blogg namn och yt namn om ni har ifall ni gjort det som står dät uppe!
  4. sprid tävlingen i den klubben du är med i och för vänner!
  5. kommentera ditt sso namn och klar! och vad ni gjort för att få plus poäng!



KOMMENTARER
nellie silverbell

nellie silverbell

2013-09-14 18:17:50
URL: http://NellieSilverbell.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback