Om du dör

Lyssna medan du läser..
Jag vill inte tänka på det. Tänk när den tiden kommer där jag inte ens kommer kunna rida dig o tills sist orkar du inte gå. Jag vill ha mer tid med dig.. Alla frihets dressyr pass vi har haft genom tiderna. Du har inte tävlat ett ända champ. Och det är nog din dröm. Du gör aldrig något elakt du har fortfarande glimten i ögat. Jag vill veta tiden vi har framför oss. Om du kommer falla eller resa dig! Tänk om du brakar när vi har ett pass. Tänk om jag hittar dig död i stallet. Jag är glad att jag köpte hem dig så du fick bra o glada år..
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback