Ja vi ''är'' vänner

Nu snurrar det så det låter.
DEt händer ofta att folk skriver ja vi är vänner. FÖr det första vissa säger det men det är ett ''fans'' som tjatade sig till platsen i vän. Då går det runt och säger att man ''är'' vänner. Hände även att jag sa en gång att jag skulle radera vän listan och att den skulle åka. Då skrev hon att vi var vänner. V_V Det var ju inte jag som ville att vi skulle vara vänner???_?????
Händer ofta ibland.. Men om vi ''är'' vänner så lovar jag att jag inte skulle ta bort er från listan.
JAg pekar inte på nån speciell dettta händer!
 
 
 
wwwoooppp
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback