Varför just gåd?

Varför jag tycker GÅD är bra att ha sitt hemstall i!
  • Det är sjukt lungt i gåd! Nästan bara jag och Linda och såna som levlar och kör GC.
  • Man kan kolla posten i hemstallet.
  • Det är så fint där med havet ochh MUAAHH!
  • Man ser när solen går upp/ner.
  • Gåd är väldigt stort och man kan gå på massor av olika äventyr!
  • DEt blir inte vinter där! Fast igentligen skulle det vara mest vinter där... DEt ligger ju längre upp O_O
  • Man kan levla på ett snabbare sett. Genom att man kommer på sin levlings slinga.
  • Man har fisket nära!
  • En paddock ink hinder!
  • Korvställe och picknick ställen nära!
  • Hus som man kan låtsas man äger!
  • Man kan rolla när man vill. Man har allt i GÅD!!!
  • Linda fick mig att flytta till GÅD. Det bästa Linda tvingat mig till! Love u babe!
Sjukt bra place! ;D Kanske glömde nåt men detta räkte!
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback