Små få roliga frågor!

Hur många gånger har du sett en banan klippa grämattan? För många gånger :P
Tycker du Steve är snygg? Såklart! Kolla bara på videon!
Favorit benlindor?Jag har inte ett parbenlindor hela tiden utan det beror på hur OF ser ut. Men annars så är det ↓
Hoppas det kommer fler sådana i andra färger =^-^= För dem är coola (; Men vill köpa dem flamiga i rockshopen (:
Hur många gånger detta år har du tänkt börja rappa? Haha, vet inte om du menar nåt med ''RAPAR''. För jag hade precis skrivit ''RAP''. Men jag har ju rappat lite för skojskull! När jag tex lyssnar på en rappar :P
 
 
Vill ni också ställa frågor!? Skicka t ''Firejumper.lucynightson@gmail.com''
 

 

 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback