Min fina kille!

 Jag kan berätta lite snabbt varför jag har han!
 
Hans förra ägare/ uppfödare föder upp många araber! Men min lilla kille var mycket busigare än dem andra araberna. Hans uppfödare hade höga krav och vill ha lugn hästar hur unga dem än var. Min kille har mycket mycket energi! Hans uppfödare fick inte pli på honom! Men han hade hört mycket om att jag hade alla sorters unghästar! Han frågade mig och jag tog han! Annars skulle han skickas till slakt!!!! Min kille är mycket mycket ung för att kunna bli riden! Men hans uppfödare vill ha unga ridhästar så han hade fått honom att kunna bli lite riden! Men jag håller på att utveckla han! Vet inte direkt vad vi ska börja tävla i.
 


KOMMENTARER
Sara Flowerlord

Jättefin pojke! Är säker på att du kommer få pli på honom, det löser du... Kommer inte förvåna mig om man ser er på topplistorna inom kort tid ;)

2014-03-11 17:58:52
URL: http://saraflowerlord.blogg.se
Liv Ponyborn

Slakta o.o va taskiiigt D:

2014-03-15 11:14:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback