SCARY EXCLIPS

Nu har jag tagit bort Scary Exclips #2 då det var den videon som det blev fel i! Så jag håller på att ladda upp den nya nu!
Men i Scary Exclips serien så visar jag att StarStable inte bara är plutti nutti gulligt utan att det finns sjukt creepy saker där! Man kanske inte blir så jättte rädd för sakerna i spelet men jag vill förstora rädslan i videosarna! Så serien har inget direkt samband utan jag visar läskiga grejer i varje serie! Jag försöker även ha samma häst i varje video för att det inte skall bli så snurrigt. För jag har tänkt lite på när jag kommer göra sista videon i serien.. muhaha.. Men vi får se!
 



KOMMENTARER
Sara Flowerlord

Tack, jag undrade lite :) Bra ide där, för Star Stable är inte något tråkigt ''tjejspel'' utan det är ett äventyr!

2014-03-23 14:03:55
URL: http://saraflowerlord.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback