Så normala vänner! :D

Efterbliven som jag är i sso..  Först så mobbade jag Linda för hennes frilla som hon skaffade för skämt? HOPPAS JAG! Jag märkte att hon bytt då nån skrev det till henne o då såg jag henne! DEt såg ut som hon va FLINT! OMG LIKSOM!!! Gud vad håret smälter in!.. o_o Hehe men jag ville inte att hon skulle byta tbx till hennes gamla då hon var så ful att jag nästan inte vågade kolla. HAAHA.. Förlåt till er som har frillan.. <3 Men inte till Linda! >:D
Sen va jag efterbliven o trodde att dörren i vingårdens källare inte hade funnits där tidigare..
hehe jag är ju ''inte'' nån slarv skrivare pfff..↑
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback