TÄVLING AVSLUTAD!

OBS! LÄS NOGA TEXTEN!!
 
Jag är lite besviken när det gäller dom som inte ställde upp! Det va ju bara nån ynka procent som var med o tävlade! Men SUPER tack till er som deltog i tävlingen! Ni var super duktiga! Jag vet att det tog lång tid att avsluta tävlingen!
 
MEN! Om nån av er som vart aktiva under tävlingen lägger ner att vara aktiva så har ni inte en lika stor chans att vinna mina andra tävlingar! Jag vill ju inte ha läsare som bara vill vinna!
 
Men jag lyckades välja en söt tjej som kunde vara aktiva 24/7! Hon var inte överdrivet aktiv utan hon var som en helt perfekt läsare! FORTSÄTT så!! ;3 <3
 
Jag är ledsen att det blev så få o dåliga priser!..

Skriver priserna först!
  1. Blogglänk på min blogg i 3 månader
  2. Jag sminkar dig på en bild.. x3
  3. Vän i 3 månader
  4. Redigerad bild
  5. Välja musik till en youtube video
  6. Hänga med mig när jag har en vanlig dag på ss (vad jag gör när jag är inne på ss m.m)
  7. Auto
  8. Vinnaren bestämmer vad vi ska göra en dag ( jag bjuder på pick&nick o korv )
  9. Vinnaren får ställa hur många frågor den vill o jag svarar!         


Det blev bara 9 st priser då jag hade tänkt fixa en stor tävling till nästa gång! Alltså ett väldigt stort pris! Men 9 st priser är ju bra eftersom man högst brukar vinna 3 t priser.
Den som vinner skall skicka post t mig på ss när den som vann sett detta inlägg!
OBS. Jag söker inte upp vinnaren. Vinnaren ska söka upp mig/ kontakta mig.
 
VINNAREN ÄR!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alisa Goldstone! Grattis t dig! ;3 Jag fixar priserna när du kontaktat mig.
 

 

 
 
 


KOMMENTARER
Alisa Goldstone

OMG tack tack tack!!!! Åhhhh är såå glad nu gud gråter nästan! Tack Lucy och tack alla värdiga med tävlande!!

2014-05-27 15:44:45
URL: http://summerdream.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback