ARG! >.<

Så arg! Ska maila support om detta också..._....
 
Vad är det med han!! Man ligger etta sen så !!!!!
Han stannar, han stegrar och styr undan och hoppar inte! Hoppas att amn kan sälja sina orginala hästar sen!
 
Tog denna första gc snygg
 
 
 
 
 
Tex så här gör han -_-
 
ååå!
 
Så har kmr det stå på annonsen
 
Jag säljer min häst för att han allt börjar bli för busig för mig!
Han har då oftast klarat av GC men inte MC, och nu så börjar han på GC med så jag klarar inte av detta mer.
Han är runt 3 år han fyller 4 år om runt 4 månader..
Namn: Firejumper
ålder: snart 4 år
Inriktat: Allround
osv skriver mer till er som intresserade..
 
Jag har inte kommit så jätte långt på annonsen men men...
Som sagt så har jag ju då en medryttare som nog kmr få ta hand om FJ då jag köpt den bruna morgan hästen..
Jag kommer rikta in mig på den bruna morgan hästen allså..
Jag hoppas att den inte blir som Fire! Så medryttaren får ta hand om FJ då jag ej kmr ha tid med honom mera..
Hoppas det kmr en uppdatering att man kan sälja sin orginala häst!!! >.<
Please!
 


KOMMENTARER
nellie

lcy sälj inte fj ag kan ta han om honom om du vill jag känner ju honom snälla sälj honom inte jag tar han om honom lovar:)

2013-04-14 21:45:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback