gråter gråter gråter gråter

gråter gråter gråter gråter gråter gråter gråter gråter gråter..
allt för dig min ängel.. Jag kan inte sluta gråta. tårarna rinner... de tar aldrig stopp.. Du kmr inte tillbaks. Jag grinner inte för att du skulle va kvar och lida.. utan att jag saknar dig... Detta va bra för du ska inte behöva lida. Men JAG VILL ATT DU SKA VA HÄR VID MIG!! INTE LIDA!! MÅ BRA!!! Jag hatar sjukdomar!!! Låt alla va!!!
jag önskade att du va här.. När jag dör vill jag komma till häst himlen och va vid dig..
Jag älskar dig! ♥ Kmr alltid gö!♥ du finns alltid i mitt hjärta!
Nu är du på de gröna hästhagarna i himlen och är med din mor! ♥
Jag älskar älskar ÄLSKAR DIG!!


KOMMENTARER
Rebecca

Vem?

2013-04-11 21:22:36
nellie

jag förstår lucy jag har också mist nån som jag älska. om du vill kan du bäretta lie för mig vad du gjorde med henne om och jag va jag gjorde kommr det kännas bättre då:) <3

2013-04-11 22:00:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback