Så JÄ****A TRÖTT PÅ DETTA PRAT

ÅÅÅÅHHHHH!!! Så arg!!!
Jag är trött på att folk går runt och säger ja Lucy säger bla bla bla och bla!!!
Ja alltså jag har hört från olika personer att det säger ja lucy säger att hon är känd!?
Jag har INTE gått runt och sagt
- JaG ÄR KÄND SÅ KÄND!!!
Det har jag inte!!!!
Jag tänker snart anmäla dessa personer om de inte lägger ner!
Jag har ''Fans'' och det är sant till 110% Och det är sant"!!!!"
Bara för att några har sätt att jag skiver ''FANS''
Detta ordet går ju inte direkt igenom huvudet på dem!!
ÄR ni arga för att jag har fans eller!! FY ***************!!!!
Jag anmäler er om ni inte lägegr av med den skiten!!
Och ja jag har  fans!! Om man har fans ''OCH DET ÄR SANT'' så är man ju känd!!!!
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback