Min vänlista är nu rensad

Jag har nu rensat bort min (falska) vänner som jag inte betyder nåt för. Såna jag blivit utnyttjade för tex för att deras klubb skulle va bra,dem behöver hjälp med nåt elr statusen. Elr att dem träffat en med mer status den kan dela med sig av </3 elr att man vart goda vänner och nu inget.
Jag är faktist inte så dum i huvudet och inte fattar. SÅ nu till er som inte vart en som åkt ut ur listan kan nu fråga vän så tackar jag OK! :D
Ni blir nog ialla fall glada! <3
Så lurad och förnedrad..
 
 
 
INTE TILL ER FALSKA
 


KOMMENTARER
nellie silverbell

tack luc så jag är en falsk vän nu jag ville iget av det där du sa.

2013-12-07 23:22:10
URL: http://NellieSilverbell.bloggo.nu
Nik

Bby..

2013-12-08 17:00:00
URL: http://Nikkisstarworld.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback