ojoj

Dax att få igång hästarna igen. Ska försöka med alla hästar idag!
ett underbart pass med gubben! <3
Och i slutet galopp på galopp barnan! Han orkade 2 varv! :D
Underbara gubbe.
 
Efter det så tog jag med wild ut för att hon ska snart vänja sig att vara ute se nya grej så jag sen kan lära henne att ha nåt på ryggen!
Dock är hon ung (1 år) men jag ska vänja henne med allt! Jag skulle inte ens kunna tänka mig sitta på hennes rygg.. Hon är ung och dum x)
Träning (startad)
Var och köpte ett läder grimma! Han sa att den var jätte bra för unga hästar då han använt såna till sina unghästar. Denna passade jätte bra! Fick också ett kedjegrimskaft på köpet av den dyra grimman med fina stenar på! :)
 
Hare gött!
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback