sry! <3

Jag är så ledsen för bloggandet och allt!
idag har jag faktist gjort en video som då finns på min youtube kanal!
Men ja..
jag sa till de i min klubb att FSC kommer nog att läggas ner för att jag inte är så mycket för spelet längre.. eller ja är inte så mycket för att ''spela''. Jag går i 6:an och spel är inte min grej nu..
Min medryttare kommer (NOG) att få ta över min gubbe ( OM) jag slutar spela.
SS är det finaste hästspelet som nånsin kommer att finnas! <3
Ni får väl hoppas på det bästa


KOMMENTARER
nellie silverbell

jag kan inte fatta det jag har alltid varit med i den här klubben och s lämnar di oss. Jag kommer aldrig bli glad igen :(

2013-05-03 22:05:55
Sonya Nightstorm

MUPP!!!!
SLUTA INTE!!! :'(
Går också på 6:an :)

2013-05-04 19:01:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback