Tips för att få en bra plats i champ

Heysan! :D
Jag har fler och fler gånger fått frågan hur man ska komma på en bra plats i champ :)
Dock så kan man inte bara säga  ''bra'' plats (:
För vissa är det kanske 10 elr för nån 3 (:
Men för att ha en stor chans
Så behöver ni
  1. Bra tävlings kläder xD
  2. Det är bäst om ni kan barnan ni kör och kanske nån bra genväg
  3. Tro på er själv :) Få inte hjärtklappning! xD
  4. Va inte en dålig förlorare :)
Och säg inte till andra att dem ska låta ''dig'' vinna. Det hjälper inte så mkt! (:
Tänk om dem känner precis lika dant som dig? :D
You must true! =3
Det tar ett tag innan man vinenr första gången v3v
Jag tror inte det finns så många andledningar annars (:
Jo kanske om du laggar (:
Men då är du en dålig förlorare ;c
 
Ha en bra musik medans som du spelar (: Inte en stressande.
 
 
Hoppas ni också gillar musiken jag rekommenderar (: Fast denna ska man nog inte lyssna på under champ! xD
I was a fooll = Jag var en idiot
Good luck everybody! <3
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback