Vill JUST du rädda Fire Gamers?

Jag måste värkligen ha hjälp angående detta!
Mina fina medlemmar som finns kvar coh är snälla och aktiv vill inte att jag upplöser klubben!
Vi har humor och alltid roligt!
Och DEM stöttar mig i mina svåra stunder och vi i dems!
Jag älskar er! <3
Jag har ju ja
Kill my club...
Jo dödat min klubb. Jag har slutat med aktiviterna m.m
Och inte bjudit in några!
SÅ jag gav FG ännu en chans.
Men vill DU hjälpa dem att få klubben att stanna?
Posta mig på sso elr skicka i mailen!
[email protected]
DEm behöver er!!!!
Vi vill inte säga hejdå!
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback