Detta med klubbar

Jo det är ju detta med klubbar :/
Att man ska ha den populäraste och kändaste klubben om man är känd eller inte på ss.
Och om jag säger känd så menar jag ss känd. För när man är känd på ss är det inte som IRL utan man är lixom känd på ss på ss sättet lixom!
Men jag kan väl säga att jag är med i en klubb som min jag typ känner på ss!
Det spelar ingenroll vilken klubb man är med i!
Va med i den du känner för den du passar i! Va dig själv! ;D
Jag kan säga att jag passar inte i alla klubbar men lite mer i denna!
Ska nog skaffa mig en egen liten klubb! c: kommentera ifall ni undrar nåt! ♥
  • Live your life // LucyN


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback