Nu får ni sluta!

jag blir arg när de säger att jag skryter för att jag skriver om mina fans.-.
För det första hatar jag namnet fans.. låter konstigt.. För väl ta och döpa er till nåt bra!
Men jag måste skriva för att ni inte ska göra nåt som irriterar mig!
 
NI FÅR super gärna komma fram till mig det är super gulligt!
Jag blir jätte glad då! <3
Men de är bäst att ni frågar innan ni gör nåt.
SÅ SLUTA KOMMENTERA ATT JAG SKRYTER!
Och den tog sitt namn som störd? -.- Fint namn! Så du är det eller!?
Kiss your as!
 


KOMMENTARER
Störd

Thanks! :D You can kiss you mothers ashole. :):thumbup:

2013-09-23 18:35:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback