Nu

Och nu är det så att jag vill inte ha uppmärksamhet! -.-
Detta med gmailen med bildena från fans.
Jag fick faktist flera bilder av ett av fansen!
HAHAAH jag skriver inte som dem!
Nej jag menar inget elakt med det ni skrev jätte fint! :D
Men jag fick flera foton av en person och andra!
AHah jag kan säga att ni ligger inte bra till ni som är så avis!
kmr dock anmäla! föresten tack att du lämnade din mail!
 
''DU'' kanske vill ha något att säga Emma? Eller ska jag anmäla dig?
Jag vet din mail osv..
Kom ihåg IP
 
p.s kmr upp en video hur man blir vild häst! :D
 


KOMMENTARER
Emma

Jag är inte ett dugg avundsjuk. Why would I be? o_o
Yes, du har min epost därför att jag skrev i den när jag kommenterade. Lycka till med din anmälan, haha. Jag står för det jag skrev och har inte ändrat mina åsikter. :*

2013-10-12 00:44:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback