Rasism

Kände att jag måste ta upp detta eftersom man kan spela ss över stor del av världen!
Man ''kan'' endast vara vit på sso om jag inte har helt fel?
Vet att detta kan göra uppror men jag kände för att ta upp detta för att man säger att man inte ska vara rasist.
Nu när man kan spela ss över stor del så tycker jag dem borde fixa så man kan byta till den hudfärg man har??
Jag gillar dock inte att skriva vit och svart? x_x
Men om dem ska få ett bra intryck tycker jag dem ska fixa till detta med hudfärgen!
SKa nog ta upp detta mer senare! x_x
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback