Dressyr!?

Jag har faktist ingen dressyrhäst kom jag o tänka på mitt i allt! Då började jag tänka på WG! Som jag igentligen ''vill' och ''ska'' köra senare! Eftersomhon är så fin o håller ryggen så fint o låg liksom! Men varför inte börja köra lite dressyr? Ingen av mina hästar är just för dressyr nu! Jo Dark jo men han är frihetsdressyr.. Ja vill inte sitta o jobba skiten ur honom heller.. Så WG får det bli. HOn har inte gjort nåt på länge! Och jag menare det nu. Hon gillar inte att hoppa eller har inte hopptekniken! Går inte bra när vi hoppar. Men om vi skulle träna såklart det skulle funka men jag ahr ju så många andra hästar (:
Humm skulle hon passa i knoppar? x3
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback