Fyyh

 
 
Den_vem fan e du?
Jag:Vem är du o__o
 
Den:ser du själv ta bort mig eller så anmäller jag dig
 
Jag:Jag har inte frågat vän på dig o__o
 
Den:ta bort nu!
 
Jag:Gör det själv! Detta är mitt Starstable konto (:
 
Den:jag vet inte hur man gör gör det nu eller så anmäller jag dig
 
Jag:Seröst jag vet fan inte vem du är! Jag har ju inte ens frågat vän på dig! Du kanske borde prata med dina föräldrar innan du anmäler nån!
 
Den:nepp jag gör det bara nu
Jag:Jag vet inte heller hur man tar bort nån jävla vän! Men du kan visst anmäla inte ta bort en som vän.. O__O
 
Den:ja
 
Den:jag kommer anmäla fler gånger type 100
Jag:Jag kan anmäla dig eftersom du hotade mig
Snälla kära unge gå till din mamma!
 
Den:k gör det då om du törs
Jag:Är inte vän med omogna SES
 
Den:ses?
Jag:Hoppas inte det
bye
 
Den:you are :shit:
Chattkonversationen är avslutad
 
Idioter som finns! //;


KOMMENTARER
Sara Flowerlord

Va fan? xD Vad var det för unge som hade så lite vett i skallen? Det där skulle jag knappt kunna ta seriöst. Skulle gapflabba och skämma ut migsjälv :P Du klarar iaf att hålla dig.

2014-03-13 19:34:29
URL: http://saraflowerlord.blogg.se
Cornelia Winterpaw

Idiot människor alltså!!

2014-03-13 21:03:32
Alisa Goldstone

Asså att det finns sånna idioter... Tur att inte alla är så!!!

2014-03-14 06:28:59
Liv Ponyborn

Har nån skrivit det till dajj??:o xD

2014-03-14 19:57:21
Liv Ponyborn

Isåfall vilken dummis ;_; ;)

2014-03-15 11:08:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback