SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Cornelia Winterpaw

1.Hur gammal är du?
2.Hur länge har du spelat SSO?
3.När började du spela SSO?
4.Vad har du för dator?
5.Vad är du för sorts SR (typ lifetime)?
6.Hur länge har du varit SR?
7.Kan du göra en mina hästar-video?

8.Och slutligen skulle du inte kunna ha en fanträff i typ Moorland så icke SR-fans och SR-fans skulle kunna träffa dig och varandra?

Kramkram Cornelia 💖

2014-03-05 22:05:31
1. Det kan jag tyvärr inte säga ,_,
2. Jadu snart 3 år eller 2 tror jag (:
3. Humm.. Tror det var i januari!
4. Jag har en.. DELL dator ink skärmen.
5. Jag har Lifetime star rider (:
6. Jag var nog icke star rider i några månader. Vet inte exakt!
7. Ja det kan jag gör! Men jag måste först fixa mitt redigering program. xD
8. Jag är inte mycket för fanträffar. Men det kommer en i framtiden. Jag tänker nog bara ha en liten fest som folk som vill kan komma på! Som typ sso galan jag hade förut (:
Sara Flowerlord

1. Hur länge har du spelat SSO?
2. Bästa klubb du varit med i?
3. Favoritplats?
4. Favoritchamp?
5. Frieser/Andalusier?
6. När började du göra yt-videos?
7. Hur gammal är du?
8. Känsla när SB öppnade?
9. Hamburgar/Kebab?
10. Var det för många frågaor? xD

2014-03-06 07:20:25
URL: http://saraflowerlord.blogg.se
1. Jadu snart 3 år eller 2 tror jag (:
2. Humm.. Det var nog ''Fire stars club'' som jag ägde själv!
3. Jag vet faktist inte! Kanske gåd. Det är lungt och fint där!
4. GC! :D
5. Jag tar nog andi för jag har en själv! Men jag skulle vilja ha en friee.. Fast vill kunna byta man :(
6. Runt ett år sen!
7. Kan tyvärr inte berätta /;
8. Jag hade ingen känsla! xD Jag brydde mig inte så mycket! Tänkte bara att det var roligt med ett nytt ställe (:
9. Hamburgare! Fast är inte så mycket för kött x_x Har/är vegetarian!
10. Nej (:
Liv Ponyborn

JAG KMR ALDRIG PÅ NÅGRA FRÅGOOR;_; elr jooo
1.hur gammal e du?
2.Många va?? xDD

2014-03-06 18:23:03
1. Kan inte berätta! xD
2. Haha jah! xD
 

lovisa underlee

1.vad heter du i irl
2.hur många år är du irl?
3.hur länge har du spelat sso?

2014-03-08 15:40:44
URL: http://lovisaunderlee.blogg.se
1. humm.. Kan inte berätta.. Men lite likt namnet ''Lucy'' xD Jag vill byta till Lucy /;
2. Allså! Många som vill veta! xD Samma som alla andra svar (:
3. Runt 2 eller 3 år!
Brooke Highland

Nattsson!!!
1.Vem är du?
2.Varför är du vän med mig?
3.Varför är du just du?
4.När ska du ge mig en häst?
5.Vad heter jag?
6.Flytta till Skördebygden med mig?
7.Kramkalas?
8.Nu ska jag sova, godnatt? :)

2014-03-08 23:28:15
URL: http://riverland.blogg.se
1. JAG ÄR LUCY NIGHTSON!! :D
2. I don't know! ;__; För.. Du frågade vän! OCH du hotade mig! ;_; XD
3. För att.. hur menar du?? O_O
4. Aldrig! Du skall ge mig en häst! (:
5. Bajamaja! (;
6. Aldrig! Jag bor i GÅD :D
7. Okuu!
8. GODNATT! :D


KOMMENTARER
Sara Flowerlord

Tnx för svaren :3

2014-03-10 07:06:14
URL: http://saraflowerlord.blogg.se
Ida Silverrock

<3

2014-03-10 07:20:46
URL: http://horseheart.bloggo.nu
Liv Ponyborn

XDD många som frågade hur gammal e duxD te.x. JAAAAG :DDDD

2014-03-10 07:40:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback