Fredag o LucyN is dead..

Men vad i.. nu dampar mitt tangent bord.... Nej nu funkar det! :3
Allt IRL går i en bergodalbana just nu.. Men ska försöka ta o avsluta tävlingen o se vad som händer där efter? Bra idé?.. Jag vill både dra till stallet för att rensa mina tankar o gosa med mina hästarna.. Men jag vet inte vad jag är just nu? i rymden? Gud jag vill tillbaks på marken o vill att allt skall vara som det var förr. Jag är inte snäll som tar en paus från bloggen då mina läsare vill ha mina skojiga inlägg.. Men jag är inte skojig nu. Men vill säga TACK till dem som finns där för mig o stöttar mig! <3 Ni vet nog vilka ni är ifall ni stöttat mig?
 
Tävling ska avslutas I PROMISE! <3
 
Puss puss LucyN
 


KOMMENTARER
Liv Ponyborn

Du är bäst!!! XD 😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍

2014-05-17 20:31:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback