Ni är fucking bäst

TACK SÅ GRYMT MYCKET ALLA FINA FÖLJARE! Ni ger aldrig upp att läsa min blogg men den legat nere. Jag är ledsen. Men nu är skolan rätt stort allvar. Prov och läxor nästan varje dag. Jag har inte tid med min fritid som t.ex starstable eller stallet irl. 

Nu har jag över 200 Subs ! GRYMMA NI!❤ Jag ska fixa en video som tack men är väldigt busy right Now. 

Jag ska försöka att hinna med en fan-träff som varit efter förfrågan! ♡ 

Ni är fett grymma utan er skulle jag nog lagt ner med ss o allt.💔


KOMMENTARER
Alisa Goldstone

Såklart att man läser din underbara blogg även om den ligger lite nere <3

MVH Alisa

2014-10-15 07:11:14
URL: http://summerdream.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback