Inga gränser!

Först  var det bara starstable som förvirrande, nu är hela min värld förvirrad.
Jag vet inte längre var jag har personerna i mitt liv.
Utnyttjad person eller vad är jag för personerna!?
Trodde 2015 skulle börja bra! Vara glad och sikta uppåt med allt! Inte börja året med depprition och förtvivel tack vare personer i mitt liv!
Jag pekar inte på några speciella. Personerna vet vilka de är kanske men jag tänker inte ösla min tid.
 
STORT tack till er på starstable som alltid står upp för mig! T mina vänner och fans där ute! Blir glad varje gång jag stöter på er!! C: <3
 
Asså låten ''losing'' med takida är så grym i såna här stunder!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback